Oververhitte pan in keuken van woning

Oververhitte pan in keuken van woning

Omstreeks 21.30 uur woensdagavond werd de brandweer gealarmeerd voor een keukenbrand aan de Aak in Barendrecht.

Eenmaal ter plaatse bleek het mee te vallen, en was er sprake van een oververhit pannetje op het vuur. Dit had echter wel voor enige rookontwikkeling gezorgd in de woning. De bewoonster heeft na enig aandringen van de brandweerlieden haar woning verlaten. Haar hond had de brandweer al mee naar buiten gebracht.