thumbnail

Explosie in woning door deodorant bus op kookplaat

De hulpdiensten kregen woensdagmiddag een melding van een explosie in een woning aan de Merellaan in Maassluis. Meerdere brandweerwagens en een ambulance werden gealarmeerd en er werd al snel opgeschaald naar het sein ''Middelbrand''. 

Eenmaal ter plekke bleek er niemand gewond te zijn geraakt en was de pui van de woning ontvreemd door de knal. De oorzaak was een net gekocht deodorant busje in een tas met boodschappen welke op de inductiekookplaat waren gezet. Door het gewicht activeerde de kookplaat automatisch waardoor het busje ontplofte. 

Foto's

Deel dit artikel

Sponsor van MediaTV